Spokojenost klientů jako hlavní hodnotící prvek kvality služeb

2. září 2020 | Novinky o firmě | Čas čtení: 3 min.

Od začátku pandemie se mnohé firmy potýkají s novými nástrahami, které donedávna neznaly. Důležitým aspektem se stala soudržnost, pomoc a nadstandardní služby. V měsíci srpnu jsme se proto zaměřili na zjištění spokojenosti našich klientů a chtěli jsme odhalit nové potřeby, které mohly během krize vzniknout. Pro tento účel jsme připravili krátký dotazník. Co nám prozradil a kam se díky zpětné vazbě dokážeme posunout?

Systém Commander Control Car hodnotíte na výbornou

První část průzkumu se věnovala systému Commander Control Car, ve kterém naši klienti denně pracují a nacházejí se v něm všechny údaje, data a statistiky potřebné pro správu vozového parku. Až 82% všech dotazovaných hodnotilo pozitivně práci se systémem v rozhraní pro počítače a přes 57% vyjádřilo maximální spokojenost s aplikací Commander App. V otevřených otázkách jsme se dozvěděli o individuálních požadavcích, které jsou specifické pro jednotlivé klienty. Postupně pracujeme na jejich zapracování a zlepšování systému. Systém CCC čekají velké změny, které by měly přinést lepší přehlednost, intuitivní používání, rychlejší načítání a mnoho dalších výhod.

Neocenitelné oddělení, které je tu pro klienty nonstop

Podpora klientů a nepřetržitá pomoc je hlavním pilířem celé společnosti Commander Services. Dostupnost naší hotline linky 24 hodin denně a 7 dní v týdnu je zárukou, kterou klientům garantujeme. Na tomto oddělení pracují zaměstnanci, kteří mají odborné znalosti, pohotovou komunikaci a lidský přístup. O tom svědčí i 90% spokojenost s prací našeho non-stop dispečinku, kterou vyjádřili současní klienti prostřednictvím dotazníku.

Naši obchodní zástupci jsou odbornou a kvalifikovanou pomocí

V dalších otázkách jsme se zaměřili na práci našich obchodních zástupců, jejich komunikaci a odbornost. Skoro 80% všech klientů hodnotilo naše obchodní zástupce známkou 1, která představovala nejvyšší známku na stupnici spokojenosti. Pozitivně byl zhodnocen nejen první kontakt s obchodním zástupcem, ale i další komunikace během využívání služeb.

Technické zabezpečení není jen o hrubé práci

Práce našich techniků musí být vždy pohotová, precizní a profesionální. Dbáme nejen na jejich odborné znalosti, ale i rychlost a přístup. V průzkumu ukázaly odpovědi našich klientů, že si svou práci dělají výborně. Až 80% klientů hodnotilo práci techniků a servisních pracovníků známkou 1 (nejlepší možná známka).

Děkujeme našim klientům za čas, který věnovali vyplnění dotazníku a jejich rozhodnutí s námi spolupracovat. Vážíme si, že jste se stali našimi partnery a vaše spokojenost je pro nás vždy na prvním místě. O to více nás těší fakt, že až 92% klientů by doporučilo Commander Services svým známým. Je to pro nás velká čest a závazek zároveň.

Jak jsme slíbili, vylosovali a odměnili jsme 3 respondentů:  j….@….u.skk….@….m.sk, m……….@…..s.cz, které jsme kontaktovali. Získali od nás jako dárek záznamovou kameru do auta.