Nejčastější otázky a odpovědi

Jsme tu pro své klienty a jejich spokojenost klademe na první místo. Doufáme, že vám tato stránka s nejčastěji kladenými otázkami pomůže a usnadní práci se systémem Commander Control Car.

pikto auto

Přístup do systému a změny

Jak se přihlásím do systému Commander Control Car přes počítač?

Jak se přihlásím do systému Commander Control Car v mobilní aplikaci?

: Do systému Commander Control Car se můžete přihlásit i prostřednictvím mobilní aplikace, kterou si stáhnete pro iOS i pro Android. Přihlašovací údaje do aplikace jsou stejné jako při přihlašování přes webovou stránku. Více o mobilní aplikaci se dozvíte v článku na našem blogu.

Kdo může požádat o vytvoření nového přístupu v systému Commander Control Car nebo o změny v oprávněních uživatelů?

O vytvoření nového přístupu nebo změnu nastavení může požádat oprávněná osoba společnosti, jednatel společnosti nebo uživatel prvotního (hlavního) přístupu. Oprávněnou osobu určuje jednatel společnosti na základě zmocnění, které poskytuje oddělení Hotline na vyžádání.

Jakým způsobem požádat o vytvoření přístupu do systému nebo o provedení změn v oprávněních?

Žádost o vytvoření přístupu nebo provedení změn se podává výhradně prostřednictvím elektronické pošty. Vaše žádosti zasílejte na adresu pristupy@commander.cz. Žádost je dostupná ke stažení na naší stránce v sekci Dokumenty ke stažení, část Žádosti a formuláře.

Za jak dlouho se projeví provedené změny v systému týkající se přístupů do systému?

Každá změna provedená v systému se ve webové aplikaci projeví do 30 minut. V případě mobilní aplikace je nutné se odhlásit a znovu přihlásit.

pikto auto

Základní pojmy a práce v systému

Jaký je rozdíl mezi Knihou jízd a Přehledem jízd?

Mohu si nastavit automatické zasílání knihy jízd na email?

Ano, toto nastavení systém nabízí. Funkci nastavíte v sekci Vozidla – Report aktivit – Rychlé reporty – Nový report. Zde určíte, co má report obsahovat a za jaké období mají být data posílaná (např. Kniha jízd vždy za celý minulý měsíc). Následně tento Rychlý report zadáte do pravidla v sekci Rychlé reporty – nastavení zasílání – Přidat pravidlo.

Co je to Import tankování – blacklist?

Tato funkce systému slouží k vyřazení údajů z importu tankování. Do „blacklistu“ jednoduše uložíte názvy tankovacích karet, z nichž nechcete přijímat tankování a údaje se v importu nebudou nacházet.

Jak opravím SPZ vozidla v systému?

Při namontování GPS jednotky do vozidla zařadí náš technik toto vozidlo do seznamu vozidel. Mimo jiné uvede na Kartě vozidla jeho SPZ, příp. VIN číslo. Tyto základní identifikační údaje vozidla nejsou editovatelné. V případě, že z nějakého důvodu potřebujete SPZ změnit, napište požadavek na hotline@commander.cz. Abychom mohli ověřit oprávněnost úkonu a údaje, připojte i aktuální kopii velkého technického průkazu.

pikto auto

Konrétní příklady v systému CCC

Vozidlo je v pohybu, ale v přehledu jízd (v online okně pod mapou) svítí 0 km, žádná jízda. Proč je to tak?

V přehledu jízd mi chybí tankování, které mám uvedeno ve faktuře od tankovací společnosti. Import měl proběhnout automaticky. Co způsobilo tuto situaci?

Nastala situace, kdy systém tankování naimportovat, ale nezpracoval. Tankování naleznete v záložce Vozidla – tankování – Import tankování – Stav: Nezpracované. Jak tuto situaci vyřešit? Viz následující otázku.

V importovaných tankování jsem našel červeným vyznačeny nezpracované tankování. Proč a co s tím můžu udělat?

Důvody, kvůli kterým toto tankování nebylo zpracováno mohou být: tankování bylo realizováno přes tankovací kartu, jejíž název (identifikační údaj) neodpovídá žádnému z monitorovaných vozidel a proto systém nedokázal tankování přiřadit k žádnému vozidlu, datum a čas předmětného tankování se neshoduje s žádným ukončením jízdy, to znamená, že dané vozidlo v době tankování nestálo na čerpací stanici, tankovací karta byla použita na natankování do jiného vozidla, řidič během tankování zapomněl vypnout zapalování a jízda na čerpací stanici nebyla ukončena a systémem nebyla nevygenerovaná.

Máme nové vozidlo, do kterého nám byla namontována GPS jednotka. V seznamu vozidel však toto nové vozidlo nevidím. Jak je to možné?

V rámci vašeho přístupu máte oprávnění na určité vozidla, mezi kterými se předmětné vozidlo nenachází. Požádejte prostřednictvím Žádosti o rozšíření přístupu (najdete v Dokumentech ke stažení) o udělení oprávnění na toto vozidlo.

Udělal jsem korekci tachometru a rozdíl mezi stavem tachometru ve vozidle a stavem tachometru v systému je více než 500 km. Je takový rozdíl přípustný?

Při zadávání korekce tachometru do systému je rozhodující % -ní rozdíl, který by měl být v rozmezí ± 3%. Absolutní hodnota se pak procentuelně rozpočítá na všechny jízdy od data poslední korekce. V případě, že je tento rozdíl větší, než je přípustná tolerance, např. 10% a více, oznamte tuto skutečnost našemu oddělení Hotline. Správnost údajů je nutné prověřit. Ještě předtím prosím zkontrolujte, zda se shoduje datum odpočtu km ve vozidle s datum zadání korekce.

V přehledu jízd místo jména řidiče objevuje N / A. Co s tím mohu udělat?

V případě, že ve vozidle používáte k identifikaci řidiče RFID čip, příp. Dallas klíč, může být důvodem: poškození RFID čipu (Dallas klíče) nebo poškození čtečky ve vozidle. V takovém případě kontaktujte oddělení Hotline. Bezplatně dohodneme výjezd technika, který zařízení zkontroluje a opraví, příp. vymění. nepřihlášení se řidiče po nastartování vozidla, např. když si řidič svůj čip zapomněl. V případě, že výše uvedenou identifikaci řidiče nevyužíváte, lze přiřadit k danému vozidlu řidiče přes kartu vozidla (řidiče vyberte z rolovacího seznamu).

Používáme identifikaci řidiče přes RFID čipy. Když řidič, který měl doposud přiřazen takový čip skončí, mohu jeho čip dát jinému řidiči?

Ano, je však třeba, abyste nejprve řidiči, kteří již u vás nepracuje, daný čip odebrali. V systému na jeho kartě kliknete na přiřazené číslo čipu (v seznamu řidičů se vedle jeho jména objeví pouze prázdná závorka). Tím se číslo čipu přesune do seznamu volných čipů, které můžete přiřadit novým řidičem.

Videonávody

Práci se systémem a mobilní aplikací vám osvětlí i naše videonávody. Najdete zde instruktáž k základním nastavením systému, k práci s knihou jízd a tvorbou sestav. Pokud byste chtěli mít údaje přímo ve vašem mobilu, pomohou vám nahrávky k práci s mobilní aplikací.

Non-stop linka

V případě, že jste nenašli odpověď na svou otázku, kontaktujte naši Hotline linku. Operátoři jsou vám plně k dispozici během celého týdne (včetně víkendů a svátků) po dobu celého dne. Naše linka je tu pro klienty non-stop.

Jsme tu pro vás nepřetržitě:

Chcete být informováni o novinkách?

Přihlaste se nyní a už vám nic neuteče.