Technická podpora
+420 270 000 999Technická podpora
+420 270 000 999Kontaktujte nás na e-mail
info@commander.czJsme tu pro své klienty a jejich spokojenost klademe na první místo. Doufáme, že vám tato stránka s nejčastěji kladenými otázkami pomůže a usnadní práci se systémem Commander Control Car.
Společnost Commander Services působí na trhu GPS monitoringu a v oblasti telematiky již od roku 2005. Za roky svého fungování jsme se vypracovali na lídra slovenského trhu a postupně expandujeme do České republiky. Poskytujeme komplexní řešení, široké portfolio produktů, individuální přístup, kvalitní hardware, 24 hodinovou hotline linku a širokou servisní síť.
Naše služby jsou postaveny na ověřené kvalitě používaných zařízení a profesionalitě našich techniků. Dlouhodobě spolupracujeme s dodavateli, kteří patří mezi špičku v GPS lokalizaci. Každé jedno zařízení je certifikováno, před instalací zkontrolováno a následně otestováno. Za kvalitu zařízení, odbornost montáže a funkčnost přebíráme veškerou zodpovědnost. Důležité upozornění: montáž zařízení nepodléhá schvalování od výrobce vozidla ani od prodejce. V případě jakékoliv nejasnosti se obraťte na naše právní oddělení.
Silná jména a společnosti, které patří k našim klientům, svědčí o dobrém jménu a spolehlivosti našich služeb. Jejich vyjádření jsou vám k dispozici na stránce s referencemi. Dalším důležitým prvkem je záruka, kterou našim klientům poskytujeme.
Instalace GPS jednotky vyžaduje zásah technika do vozidla. Podle zákonné úpravy mají třetí strany právo zasahovat do všech částí vozidla kromě řídící jednotky. Commander Services přebírá záruku za části, do kterých zasahuje technik při montáži zařízení. Nemusíte se obávat žádných postihů nebo neuznané záruky ze strany výrobce či prodejce vozidla.
Do systému Commander Control Car se uživatel přihlašuje prostřednictvím internetové stránky www.commander.sk. V pravé části hlavního menu vybere uživatel možnost „Přihlášení do systému“ a bude automaticky přesměrován. Po otevření přihlašovací stránky vloží svoje údaje a potvrdí přihlášení. Stejné přihlašovací údaje využívá uživatel i při přihlašování do mobilní aplikace.
: Do systému Commander Control Car se můžete přihlásit i prostřednictvím mobilní aplikace, kterou si stáhnete pro iOS i pro Android. Přihlašovací údaje do aplikace jsou stejné jako při přihlašování přes webovou stránku. Více o mobilní aplikaci se dozvíte v článku na našem blogu.
O vytvoření nového přístupu nebo změnu nastavení může požádat oprávněná osoba společnosti, jednatel společnosti nebo uživatel prvotního (hlavního) přístupu. Oprávněnou osobu určuje jednatel společnosti na základě zmocnění, které poskytuje oddělení Hotline na vyžádání.
Žádost o vytvoření přístupu nebo provedení změn se podává výhradně prostřednictvím elektronické pošty. Vaše žádosti zasílejte na adresu pristupy@commander.cz. Žádost je dostupná ke stažení na naší stránce v sekci Dokumenty ke stažení, část Žádosti a formuláře.
Každá změna provedená v systému se ve webové aplikaci projeví do 30 minut. V případě mobilní aplikace je nutné se odhlásit a znovu přihlásit.
Kniha jízd je ve finálním výstupním formátu určená pro účetní účely. Nelze ji editovat. Přehled jízd obsahuje více dat než Kniha jízd a je možné s ní pracovat. Nabízí vám možnosti editace obsahu (např. Přiřadit řidiče, změnit jízdu ze služební na soukromou a pod.).
Ano, toto nastavení systém nabízí. Funkci nastavíte v sekci Vozidla – Report aktivit – Rychlé reporty – Nový report. Zde určíte, co má report obsahovat a za jaké období mají být data posílaná (např. Kniha jízd vždy za celý minulý měsíc). Následně tento Rychlý report zadáte do pravidla v sekci Rychlé reporty – nastavení zasílání – Přidat pravidlo.
Tato funkce systému slouží k vyřazení údajů z importu tankování. Do „blacklistu“ jednoduše uložíte názvy tankovacích karet, z nichž nechcete přijímat tankování a údaje se v importu nebudou nacházet.
Při namontování GPS jednotky do vozidla zařadí náš technik toto vozidlo do seznamu vozidel. Mimo jiné uvede na Kartě vozidla jeho SPZ, příp. VIN číslo. Tyto základní identifikační údaje vozidla nejsou editovatelné. V případě, že z nějakého důvodu potřebujete SPZ změnit, napište požadavek na hotline@commander.cz. Abychom mohli ověřit oprávněnost úkonu a údaje, připojte i aktuální kopii velkého technického průkazu.
Jde pravděpodobně o první jízdu dnešního dne a jízda ještě nebyla ukončena. Systém jízdu ještě nevygeneroval a proto není v přehledu jízd. Teprve při prvním zastavení vozidla a vypnutí zapalování, se jízda vygeneruje a zobrazí v přehledu jízd. Do té doby můžete jízdu sledovat na mapě (při otevření v novém okně), od jejího začátku až po aktuální pozici.
Nastala situace, kdy systém tankování naimportovat, ale nezpracoval. Tankování naleznete v záložce Vozidla – tankování – Import tankování – Stav: Nezpracované. Jak tuto situaci vyřešit? Viz následující otázku.
Důvody, kvůli kterým toto tankování nebylo zpracováno mohou být: tankování bylo realizováno přes tankovací kartu, jejíž název (identifikační údaj) neodpovídá žádnému z monitorovaných vozidel a proto systém nedokázal tankování přiřadit k žádnému vozidlu, datum a čas předmětného tankování se neshoduje s žádným ukončením jízdy, to znamená, že dané vozidlo v době tankování nestálo na čerpací stanici, tankovací karta byla použita na natankování do jiného vozidla, řidič během tankování zapomněl vypnout zapalování a jízda na čerpací stanici nebyla ukončena a systémem nebyla nevygenerovaná.
V rámci vašeho přístupu máte oprávnění na určité vozidla, mezi kterými se předmětné vozidlo nenachází. Požádejte prostřednictvím Žádosti o rozšíření přístupu (najdete v Dokumentech ke stažení) o udělení oprávnění na toto vozidlo.
Při zadávání korekce tachometru do systému je rozhodující % -ní rozdíl, který by měl být v rozmezí ± 3%. Absolutní hodnota se pak procentuelně rozpočítá na všechny jízdy od data poslední korekce. V případě, že je tento rozdíl větší, než je přípustná tolerance, např. 10% a více, oznamte tuto skutečnost našemu oddělení Hotline. Správnost údajů je nutné prověřit. Ještě předtím prosím zkontrolujte, zda se shoduje datum odpočtu km ve vozidle s datum zadání korekce.
V případě, že ve vozidle používáte k identifikaci řidiče RFID čip, příp. Dallas klíč, může být důvodem: poškození RFID čipu (Dallas klíče) nebo poškození čtečky ve vozidle. V takovém případě kontaktujte oddělení Hotline. Bezplatně dohodneme výjezd technika, který zařízení zkontroluje a opraví, příp. vymění. nepřihlášení se řidiče po nastartování vozidla, např. když si řidič svůj čip zapomněl. V případě, že výše uvedenou identifikaci řidiče nevyužíváte, lze přiřadit k danému vozidlu řidiče přes kartu vozidla (řidiče vyberte z rolovacího seznamu).
Ano, je však třeba, abyste nejprve řidiči, kteří již u vás nepracuje, daný čip odebrali. V systému na jeho kartě kliknete na přiřazené číslo čipu (v seznamu řidičů se vedle jeho jména objeví pouze prázdná závorka). Tím se číslo čipu přesune do seznamu volných čipů, které můžete přiřadit novým řidičem.
Práci se systémem a mobilní aplikací vám osvětlí i naše videonávody. Najdete zde instruktáž k základním nastavením systému, k práci s knihou jízd a tvorbou sestav. Pokud byste chtěli mít údaje přímo ve vašem mobilu, pomohou vám nahrávky k práci s mobilní aplikací.
V případě, že jste nenašli odpověď na svou otázku, kontaktujte naši Hotline linku. Operátoři jsou vám plně k dispozici během celého týdne (včetně víkendů a svátků) po dobu celého dne. Naše linka je tu pro klienty non-stop.
Přihlaste se nyní a už vám nic neuteče.
Chcete řešit monitoring vozidel
i ve vaší firmě?
Kontaktujte našeho obchodníka